Ajattelin jälleen kirjoittaa pitkästä aikaa teille kaikille 1:lle lukijalle (joka on Jenna)!

 Ekana mun on varmaan ilmotettava, et ton Veskun (josta olet jo saanut lukea) bändin Trefoilin musiikki on oikeestaan tosi huippua! Paras on ehdottomasti Sun Reminds Me of You. Ja Vesku on aivan loistava laulaja!

 Mulla on hirvee hinku jollekin keikalle, kun viimeks olin 9 kuukautta sitten Rockcockissa kattomassa Lovexia! Ikävä! Mutku Heijasteella, Essentialla, Lovexilla, Katralla, Sonatalla, Hivesillä... kenelläkään ei oo sellasta keikkaa jolle voisin mennä! ÄÄÄÄHHHH!!! Eikä ees mee hermot... ;)

Mää stressaan jo nyt ens vuoden yhteishausta (johon on vain vuosi aikaa.. -.- ) kun en tiedä mihin musiikkilukioon haen! Onpa mulla jälleen isot murheet.. O.o

Toissapäivänä mulla oliki rippijuhlat ja rahaa sain sellaset 210€, lisäks rippiristin ja muuta. Mun risti on aivan ihana! Ja vaikken mikään uskoja olekaan, niin kyl mä sitä kaulassa pidän. <3 Hiihtoloma meni riparilla, ja siellä oli mielettömän kivaa, ellei lasketa et mulla oli torstaina 39 asteen kuume. Pääsin kuitenkin heti seuraavana päivänä menoon mukaan, ku mulla on aina kuumeet tollasia: nousee korkeelle ja laskee hetkessä. Sitä edellisenä yönä mä olin heränny ja tärissy ihan mielettömästi jonku 45minuutin ajan ja seuraavana iltana mä sain tietää et mulla oli jonkulainen kuumakouristus jo sillon. Ja vasta torstai iltapäivällä tajusin jäädä sänkyyn lepäämään.. ^^ just niin minä! Riparilta sai aivan ihania uusia kavereitakin. :D

Meijän Street Teamin kanssa on nyt semmonen tilanne, että meijän "ison" miitin pitäis olla toukokuun puolivälissä Tampereella, ja siellä sitte on kaikkee kivaa! ;)

 

      Nähdään taas!