Joo, oon ollu tän viikon kaverilla. Täällä ollaan minä, Erkki ja PEnni. Erkillä on TET, ja se käy sen täällä. :) Carcci joutu jäämään Espooseen yksin, kun sillä on koulua. Tai on mulla ja PEnnilläkin, mut me käyään koulua täällä.. Tänään oltiin ysi ja kasi luokat jyväskylässä jossai messuilla, aika tylsä paikka, mutta kyniä sai kiitettävästi.. ;) PEnni on jossain tukioppilaskoulutuksessa, yön yli, eli tällä hetkellä täällä ollaan vaan minä ja Erkki, mut nyt Erkkikin on töissä, ja tulee puol 5.
  Aika hassua muuten, kun kaikki ihmettelee miten Erkki on täällä yksin. Mitäs ihmettelemistä siinnä on? Eikä se nyt aivan yksin oo, kun minä ja PEnni ollaan täällä kans! (onneks vanhemmat luottaa meihin..=)
  Viime viikon perjaintaina mulle tuli taas kohtaus, pahapahapahapaha... Ei oo kivaa. Ja eilen ruåttin tunnilla. Itseasiassa siellä ruåttin tunnilla meijänluokan pojat huomas et mä itken ja tärisen jne, ja rupes pilkkaamaan. Päätettiin sitten rehtorin ja äitin kanssa et kerrotaan tästä mun ongelmasta meijän luokalle perjantaina (huomenna),ehkä ne ymmärtäis ja jättäis mut rauhaan. Kenpä tietäisi...
   Huomenna on muuten Lovexin Julianin ja Katran Jaakon keikka täällä! Ne soittaa Trefoilin Veskun kanssa. Täytyy mennä kattomaan...:D JEEE!!:D viimein täälläkin on jotain kivaa ja jännää. :)

  Luen muuten parhaillaan Stephenie Meyerin Houkutus -sarjan viimeistä kirjaa Breaking Dawn, ai että on hyvä kirja! Suosittelen kaikille lämpimästi.