Eilinen ilta oli kyllä TOSI hauska!
 Ensinnäkin kun mä menin sinne paikanpäälle, niin Juke moikkas mulle! Mä olin että HÄH, miten se ovi mut muistaa, mutta näköjään voi. :)Emmä sitte nimmaria enkä mitään kehannu mennä hakemaan samantien.. Odotin että vetäisivät ensin keikkansa. Juke tuli pyytää et MUN ISÄ kuvais Juken kameralla sitä keikkaa kunnes muisti loppuu, hahaa, jee! Pojat soittiva covereita kaikenlaisista biiseistä, ja useimmat oli tuttuja. Ja Jaakko kävi (aina kun oli vain mahdollista) popsimassa pöydillä olevista sipsikulhoista. =)

Yhen biisin aikaan sellanen kolmivuotias tyttö tuli ensin koputtamaan Jaakon perkussion (onkohan se nyt) virveliin, ja hetkeä myöhemmin se tuli sinne Jaakon eteen ja otti pöydältä sellanen ihme putken, mitä Jaakko soitti aina välillä ja tarjos Jaakolle. Jaakko pudisti päätään ja sano: "emmä sitä nytte tartte". Sit se tyttö laitto sen takasin pöydälle ja otti siitä rumpukapulan. Tarjos sitäkin Jaakolle, ja Jaakko lopetti toisella kädellä soittamisen ja otti sen kapulan ja laitto takasin pöydälle. Tässä vaiheessa tytön äitee tuli hakee tytön pois.:D IHANA!:D Kuvasin koko keikan kameralla, joko videoo tai kuvia.. ;)

Keikan jälkeen mentiin hakemaan nimmareita mun kavereitten kaa (Vesku oli jo kerenny häviämään jonnekki), tai itse asiassa mä menin, ja ne tuli pian perästä. =D Mut silti ne kerkes ensin pyytämään nimmareita, mitenköhän se on mahollista? Jenna pyys sitten nimmaria ja ojens kynänsä Jukelle ja rupes selittää siitä kynästä: "Mä en sit tiiä toimiiks se kynä, ku se on ihan uus. Mä sain sen messuilta. Eiks oo hieno?" Juksu koitti jotain mumista tohon väliin, et "kyllä tää.." ja lopuks Juke vielä totes "joo, eiks oo hieno juttu." Ja katto sitä kynää ja Jennaa vähän hassusti. Pyysin (jälleen) et se kirjottaa Julian Drain, eikä pelkkää Juliania. Sehän kirjoitti. =) Otin sitte Jukesta ja Jennasta yhteiskuvan. Yritin sitten saada Jaakon ja Juken samaan kuvaan: "Jaakko, suostutko tulemaan pikkuveljes kanssa kuvaan?"
Jaakko: *mutinaamutinaa...* "emmä taija..." Lopulta sen ego anto periks ja suostu pikkuveljen kanssa kuvaan (halaamaan ei enää suostunu)! Kaverit kerkes sitte ennen mua hakemaan Jaakolta nimmarit, ja Jaakko toteaa ekana: "Okei, mut emmä kyllä tajua miks te multa nimmarit haluatte!" Kun Jaakko ojens nimmarinsa Tarulle se totes vaan "siinnä kyllä lukee että Jaakob, mutta ei se mitään". Sit kun mä pyysin et se kirjottaa Jimmy Drain, et mä voin vertailla sen ja Juken Draineja, et kumpi tekee hienommin yms. se totes: "vaateliaita ihmisiä!"

Sitte Jenna pyys et Jaakko ettis Veskun. Jaakko vaan totes et "Kyllä me se jostain etitään.". Sitte se lähti jonnekki. Seisoskeltiin siinnä sitten kavereitten kanssa. Lopulta Jenna pyys et mä kysyn Jukelta missä Jaakko on, kun se lupas ettiä Veskun.^^ Jaakko sitten palas sieltä jostain yksinään, ja mä otin Tarusta ja Jukesta yhteiskuvaa. Jaakko (joka oli ottamassa siinnä vieressä kahvia) työnsi kahvipannun siihen kuvaan sitten mukaan ja oli just vetämässä sitä pois, kun mä otin sen kuvan. Se pannu tuli mukaan siihen yhteiskuvaan ja repesin. Kun mä kerroin muille et se kahvipannu tuli mukaan me revettiin kaikki. Juke vaan kysy: "Pidetäänkö pannullisena vai otetaanko uus?"

 Jenna sitten huomas, että Vesku tuli: "VESKU TULI ! Se pääs kuvaanki."  Juke sitten naureskeli tälle. Kiusattiin sitten Veskua; ensin se kirjotti Jennalle nimmarinsa ja piirs kuvansa. Kysyin sen piirtäessä et saanko ottaa kuvan niin läheltä, et haittaako, sain luvan..=D Yritin sitte sokasta sen kameran salamavalolla. Sitte se anto Tarulle nimmarinsa ja piirs Juken ja sitten se kirjotti mulle nimmarin, ja mä pyysin et se piirtäis jotain kaunista. Mietittiin sitten kauan aikaa mikä on kaunista, ja Taru ehotteli että rakkaus on kaunista. Mä ehotin että piirtää ittensä jos pitää itteään kauniina. Ei pitäny.. Rupes sitten piirtää sydänsä ja mä rupesin että "tee siitä särkyny sydän!" yms. Teki sydämen jonka lävisti Amorin nuoli, siihen sydämiä ympärille ja kukan. :DRuvettiin sitten puhumaan partiosta, kun kerran Veskulla oli partionpaita päällänsä:
Jenna: "Kiva paita mullaki on tommonen. Ooksä oikeesti ollu joskus partiossa?"
Vesku: "Joo."
Jenna: "Ootsä vieläki?"
Vesku: "No en nyt sentään!" (nauro)
Minä: "Sä et oo tainnu viimiseen kahteenkymmeneen vuoteen kasvaa, ku mahut vieläki tohon." (en muista mitä vastas...)

Pyysin sitten että Jaakko piirtää jotain pelottavaa: Jaakko: "Juke, mä taidan tietää mitä mä tähän piirrän!"
Minä: "Niin taidan mäkin." (luulin et se piirtää Juken..)
Jaakko: "Et taida tietää..." (se tuli niin hauskalla äänen sävyllä että reps..)
  Jaakko meni sitten sitä piirtää sinne pöydän ääreen. Menin perässä et ottaisin kuvan kun se piirtää sitä, ja se peitti sen kädellään ja
käski olla kurkkimatta!:D Otin kuitenkin kuvan..:D Sitte kun se anto sen piirrustuksen mulle, repesin! Se oli piirtäny Haisulin Muumeista!
Minä: "Onko toi Haisuli? Muumeista?"
Jaakko: "Jep."
Minä: "Voin kuvitella kun lapset ja sinä katotte Muumeja ja sinä oot sohvan takana piilossa!" 


Jaakko nojaili sitten siihen tiskiin, ja mä otin kuvan siitä. Sitte mä tähtäsin kameralla sen jalkoihin, ja se kysy et mitä ihmettä mä kuvaan.
Minä: "Sun jalkojas, tolla keikallakin mä kuvasin teijän jalkojanne aika paljon."
Jaakko: "Ahh!"
Minä: "Se yks sun kuvas mille mä nauroin muuten siellä keikan aikana oli muuten sitten aika hönö. Se missä sä katoit just siihen kameraan ja ihmettelit mille mä nauran."
Jaakko: "Justjust..."
Minä: "Juke muuten, valmistaudu, pääset kohta piirtämään. Mitäs sä piirtäisit? Piirräpiirräpiirrä.... öö... Mitä Juke hei piirtäis?" (Katse harhaili sellaseen kivaan enkeliin) "Piirrä enkeli!" Ja Juke kilttinä poikana suhas siihen nopeesti enkelin. Otin sillä välin Juken ja Veskun jaloista kuvat. Sitte kun Juke ojensi sen lehtiön takas ja otti kahvikupin ja alko juoda kahvia. Yritin ottaa siitä kuvan, mutten kerenny, vaan Juke alko poseeraamaan.
Minä: "Eiku.. laita se kuppi takasi huulilles.. siis juo.. siis... nii."
 Ja sain kuvani!<3

Sitte Jenna kuiskas jotain Tarulle ja
Taru: "Juke, Jenna haluu halata sua!"
Jenna: "No HYI en varmaan halaa!" (Kaikki katto Jennaa, kun se karjas, HYI!")
Juke (matkii Jennaa): "No hyi!" *reps*
Jenna: "Tai siis toi hyi oli tarkotettu tolle (Tarulle) kun se on nii tyhmä! Sä oot ihan kiva no halataan ny sitte !"
Julian: "Okei no halataan." (Jukella oli Jennan selityksen aikana aika pöllähtänyt ilme.)
Jenna: "Veskuuuu... saan mä halata suakin?" Jenna ja Vesku sitten halas. Jaakko siinnä sitte nauro sille.
Jenna: "Oot tosi innostuneen näköne, miks sulla on tommone ilme?"
Vesku:  "Noku mä pelkään niin kauheesti naisia!" Kaikki: reps!Sen jälkeen Jenna totes vielä Jaakolle: "Jaakko vielä, halataa meki!" Tarukin halas niitä sitten. Mä en, koska (halailu on kyllä kivaa) siitä puuttuu semmonen oikee fiilis.

Mentiin sitte sinne kahvila puolelle ja Juke haki läppärin (oli hiano, valkonen!:D) ja pojat kuuntelivat sen mitä meijän iskä oli kuvannu.. Otin hieman kuvia kun ne datas. Ja kuvia kun Vesku söi omppua ja sipsejä.^^ Jenna pyyteli (jälleen) anteeks Jukelta sitä HYI-juttua ja Juke vaan hymyili, kohautti olkiaan ja totes ettei mitään henkilökohtasta.

Kysyin sitten Veskulta saan mä tulla sen kanssa yhteiskuvaan. Vesku istu tuolilla ja mä polvistuin siihen viereen. Painettiin päämme sitten yhteen ja Tarun otettua kuvan, vedin pääni eroon Veskusta ja meijän hiukset jäi kiinni toisiinsa! Jollakulla oli tullu laitettua aamulla liikaa geeliä...^^

Seuraavaks menin Jaakon kanssa yhteiskuvaan, ja minä raukka yletin sitä just ja just olkapäähän.
Taru: "Te ette hei mahu tähän kuvaan, kun Sanna on sen verran Jaakkoa lyhempi." (Ulkoilutin kieltäni.)
Jaakko: "Saan mä nousta varpailleni?" Muut nauro, minä en...
Sitte Jaakko pyöritti sellasta mikin näköstä härveliä.
Taru: "Jaakko, toi näyttää vähän epäilyttävältä!" Jaakon käsi näytti menevän mun pään läpi. Se sitte piilotti sen mikin näkösen esineen mun selän taa, nosti peukun pystyyn ja katto mua sillee ihmeellisesti siinnä kuvassa.

Sitten kun Jenna meni Jaakon kanssa yhteiskuvaan, niin Jaakko otti sellasen kunnon haara-asennon ja poseeras. Kuvan jälkeen kysyin Jaakolta, et jos se oikein yrittäis, saisko se spagaatin.
Jaakko: "En! Mä oon kuule Suomen kankein ihminen!" Huomautin sitten, että PEnni sanoo samaa ittestään, niin Jaakko korjas: "Mä oon sitte Ikaalisten kankein mies!" 

Lopussa kun Jenna oli lähössä, niin kukaan niistä ei suostunu sanomaan heippoja, ennenku mä sanoin, et pääsevät Jennasta eroon heti kun moikkaavat.. Vesku sitte moikkas.=D
 Tarukin sitten lähti piakkoin. Mä menin sitte Juken eteen:
Minä: "Kättele mua! Mä otan kuvan!" Menin sen jälkeen äiteen luo, mut se juttelin toisen naisen kanssa, ni mä menin Jaakon luo samoin.
Minä: "Kättelekkö sääkin mua?" Jaakko otti käestä kiinni. "Hyvä, älä päästä irti!" Otin kuvan, ja menin Vaskun luo samoin. Taas "kättele mua" jne. Vesku otti kunnon otteen mun kädestä, otin kuvan.
Minä: "Yrititsä murtaa mun käen?!"

Lähtiessä vielä kerroin Jukelle, että kuukauden päästä nähään, kun meen Lovexin keikalle. Sano vaan, että tervetuloa ja "ainahan sua on mukava nähdä"!<3
   
        ARVATKAA OLIKO IHANAA!!!!<33