Lähin jälleen kesken koulupäivän pois, kun tuli ahdistuskohtaus matikan tunnilla. Saa nähä meenkö huomenna kouluun, ei oo kivaa!
Tärkeempiin asioihin.. --> Heh, mä kuulin tänään et mä oon koulukiusaaja. Yks meijän b-luokkalainen, joka vihaa mua ja jota mä vihaan, meni terkkarille kitisee et mä kuulemma kiusaan sitä.=) Toi ei IHAN pidä paikkaansa, sillä me aina sen kanssa "toraillaan" toisillemme (minä mm. sen polttamisesta ja juomisesta ja muuten lapsellisesta käytöksestään..). Mutta mikäs siinnä jos tykkää... Mut en mäkään mee opettajille valittaa et "yhyy, toi kiusaa mua!" Ja sehän se kovis on, senhän pitäs kestää..^^ Sit PEnni sai kuulla kanssa olevansa koulukiusaaja. Yks Taru ja Jemina meni kanssa kitisee et PEnni haukkuu niitten pukeutumistyyliä, no, ensinnäkin PEnni ei tarkota sitä pahalla ja se ei oo haukkumista, vaan kritiikkiä. Semmonen närkästys vaan, että luultiin olevamme Tarun ja Jeminan kavereita, eikö tollasesta vois kaverille sanoo et "toi loukkas mua" tjv. Jos otat niistä selvää oot pro.