Kuuntelen täs biisejä mitä soitettiin viime vuonna musiikin valinnaisen ryhmän kanssa ja tulee kivoja muistoja mieleen.:D Tällä hetkellä soi Aikakoneen Hiljaisuus, joka esitettiin joulujuhlassa ja minä mikissä. Yksin. Ja sen huomas, feilasin siinnä sitte jännityksissäni ja lauloin kokoajan väärin ja lopussa jopa kertasin kertosäkeen liian aikasin, onneks osaavat muusikot pelasti luuserin solistin mudasta..:D Sitte toinen biisi on WHAMin Last Christmast, joka esitettiin samaisessa juhlassa heti Hiljaisuuden jälkeen, johon tuli mulle sitte lisää populaa mikkeihin ettei mun tartte feilata yksin, joten siinnä kaikki meni itse asiassa loistavasti.
 Josta sitten tulikin mieleeni Riikka, meijän musiikin opettaja. Tai siis ex-musiikin opettaja. Ikävä jo!<3 Itkin hirveesti ku menin kevätjuhlassa antaa Riikalle kukan. Harmi ku en itkultani kyenny kertomaan miten paljon mä Riikka arvostan, Riikka oli kyl aivan ihana ihminen ja.. En jatka aiheesta, niin kova ikävä.
 Ja nyt meillä on sitte uus music teacher. Ihan hyvä ja näin vaikkei vie mitään opettanukkaan, tutustu enste ja näin. Varmaan ihan osaava (mun Riikka on parempi enkä ole puolueellinen...)

Keväällä oli se Lovex ja Street Team miitti, mutten jaksa kertoo siitä sen suuremmin, koska siitä tulis pitkä eepos.:D Ihanaa oli!<3

Ja koska koulu on jälleen alkanut pitäis jo viimein alkaa päättää mihin mä aion hakea lukioon. Mä en osaa päättää mitään.. -.- Enkä mä halua meijän rakkaasta koulusta pois. Vaikka mä inhoan sitä paikkaa ja niitä ihmisiä mä kuitenki rakastan niitä. Tällänen viha-rakkaus-suhde..:)